مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 اردیبهشت 1398 ساعت 19:162019-05-04سياسي

گزارش فارس از اولین جلسه امر به معروف و نهی از منکر در شهرکرد


امروز جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به منظور بررسی اقدامات پیش بینی شده برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و مصادف شدن این ماه با فصل بهار برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، پیش از ظهر امروز جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به منظور بررسی اقدامات پیش بینی شده برای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان و مصادف شدن این ماه با فصل بهار برگزار شد.

حساسیت لازم در مورد منکر روزه خواری و عادی سازی آن در جامعه و عزم همگانی دستگاه های مربوطه در این موضوع، و اشاره به برخی شایعات توسط فضای مجازی از موارد بحث در ستاد امر به معروف و نهی از منکر بود.

علی محمد اکبری در این جلسه گفت: در شهرستان های قطب گردشگری مثل سامان و لردگان در این برهه که تقارن ماه رمضان و فصل بهار است، بایستی دستور عمل اجرایی تنظیم و به این بخش ارسال شود .

فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با اشاره به پویش بگوییم و برویم بصورت لسانی و حساسیت موضوع بیان کرد: ادارات مربوطه برحسب شرح وظیفه خود باید اقداماتی در جهت جلوگیری از حرمت شکنی در ماه رمضان انجام دهند.

انجام اقدامات لازم برای جلوگیری از روزه خواری در ادامه جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر جعفر مردانی با تاکید بر حفظ حرمت ماه رمضان گفت: جلساتی با ادارات و نهاد های مربوط گرفته شده، یک سری ابلاغیه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش فارس از اولین جلسه امر به معروف و نهی از منکر در شهرکرد

گزارش فارس از اولین جلسه امر به معروف و نهی از منکر در شهرکرد