مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 ساعت 13:262019-05-05اقتصادي

تخفیفات 5 تا 50 درصدی شهروند برای ماه رمضان


مدیرعامل شرکت شهروند با تاکید بر آمادگی شرکت شهروند برای تأمین اقلام پر مصرف ویژه ماه مبارک رمضان از تخفیفات پنج تا 50 درصدی برای کالاهای پر مصرف این ماه در جشنواره شرکت شهروند خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شرکت شهروند، مسعود سریع القلم در تشریح تمهیدات شرکت شهروند ویژه ایام ماه مبارک رمضان گفت: به تمامی همکاران مان در بخش بازرگانی تاکید کرده ایم که برای ایام ماه مبارک رمضان خرید قطعی داشته باشند که این خرید قطعی بیشتر برای اقلام پر مصرف ویژه این ماه خواهد بود.

تلاش کرده ایم با تعامل با تأمین کنندگان بتوانیم قیمت ها را در تعادل بیشتری عرضه کنیم و در حقیقت افزایش قیمت ها را به تعویق بیندازیم چرا که در تمامی گروه های کالایی افزایش قیمت داشته ایم اما این افزایش قیمت پشت سد بازرگانی ما فعلا متوقف مانده است.

🔹مدیرعامل شرکت شهروند افزود: پنج فروشگاه بیهقی، بوستان، بهاران و بهرود و شهر ری در ایام ماه مبارک رمضان به صورت شبانه روزی فعالیت خواهند داشت و در جشنواره فروش فوق العاده این ماه با تعامل شهروند با 1000 شرکت تأمین کننده کالا تخفیفاتی بین پنج تا 50 درصد بر روی اقلام مختلف به شهروندان ارائه می شود.

در حقیقت شرکت شهروند برای تنظیم قیمت ها در بازار در این ایام از دپوی استراتژیک خود استفاده خواهد کرد که قطعاً این روش تأثیر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیفات 5 تا 50 درصدی شهروند برای ماه رمضان

تخفیفات 5 تا 50 درصدی شهروند برای ماه رمضان