مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 اردیبهشت 1398 ساعت 13:352019-05-05سياسي

عربستان هنوز پاسخ نداده است


رییس سازمان حج و زیارت از بدتعهدی عربستان در پرداخت غرامت شهدای مسجدالحرام و پیگیری ایران با ارسال نامه های جدید به وزیر حج این کشور خبر داد و گفت: - عربستان هنوز پاسخ نداده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رضا رشیدیان حدود چهار ماه پیش، پس از انجام مذاکرات حج ایران و عربستان خبر داده بود که عربستان غرامت شهدای مسجدالاحرام را به دفتر نمایندگی خود در سازمان ملل پرداخت کرده که پس از ارائه وکالت نامه ها و اسناد از سوی ایران چک این غرامت تحویل داده می شود.

او مدتی پیش اطلاع داد که نماینده عربستان در سازمان ملل وجود چنین چکی را منکر شده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی قاضی عسکر ـ نماینده پیشین ولی فقیه در امور حج و زیارت ـ نیز امروز در مراسم تکریم خود گفت: حدود دو ماه پیش نامه ای را به وزیر حج عربستان نوشتم که شما به مردم قول دادید این چه رفتاری است، سه پیشنهاد هم مطرح کردم که دیه شهدای مسجدالحرام را یا به حساب سازمان حج واریز کنند یا در زمان عمره خانواده های آن ها را دعوت کنند و همان موقع مبلغ را اهدا کنند و یا به نزدیک ترین سفارتخانه بدهند.

منتظر اقدام آن ها هستیم.

رشیدیان هم در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ایسنا درباره سرانجام دیه مسجدالحرام که وزیر حج عربستان پیش تر با قطعیت درباره پرداخت آن سخن گفته بود، توضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عربستان هنوز پاسخ نداده است

عربستان هنوز پاسخ نداده است