مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 اردیبهشت 1398 ساعت 07:362019-05-06دانش

پذیرش در رشته های بدون کنکور تنها مختص دانشگاه های غیردولتی نیست


مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره پذیرش در رشته ها بدون کنکور بیان کرد: - معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی وزارت علوم بیان کرد: پذیرش دانشجو برای رشته های بدون کنکور تنها مخصوص دانشگاه های غیردولتی نیست و دانشگاه های دولتی هم رشته بدون آزمون دارند.

مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو درباره پذیرش در رشته ها بدون کنکور بیان کرد: اینگونه نیست که رشته های دانشگاه های غیردولتی تنها بدون کنکور دانشجو پذیرش کنند و در دفترچه انتخاب رشته، رشته های برخی دانشگاه های دولتی هم ذکر شده است.

شریعتی نیاسر با بیان اینکه قاعده و قانونی وجود ندارد که پذیرش در رشته های بدون کنکور تنها مختص دانشگاه های غیردولتی باشد، ادامه داد: در همه زیرنظام ها ممکن است رشته های بدون کنکور وجود داشته باشد و اختیار این کار هم به خودشان واگذار شده است درواقع خود دانشگاه ها انتخاب می کنند که در کدام رشته، دانشجویانی را بدون کنکور پذیرش و ثبت نام کنند.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تاکید کرد: رشته هایی که از جانب دانشگاه ها برای پذیرش بدون کنکور ثبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش در رشته های بدون کنکور تنها مختص دانشگاه های غیردولتی نیست

پذیرش در رشته های بدون کنکور تنها مختص دانشگاه های غیردولتی نیست