مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 اردیبهشت 1398 ساعت 14:252019-05-07دانش

ضرورت حرکت به سمت ساماندهی زیرنظام های غیردولتی


وزیر علوم در دیدار با رییس، هیئت رییسه و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ساماندهی دانشگاه های در حال فعالیت از مأموریت های وزارت علوم، - تحقیقات و فناوری است، بر لزوم حرکت تدریجی به سمت ساماندهی زیرنظام های غیردولتی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری هدف از برگزاری این نشست را کمک و هماهنگی در ساماندهی آموزش عالی کشور؛ با حفظ یکپارچگی برنامه های مرتبط در زیرنظام های آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یک زیر نظام مهم، عنوان کرد.

وی تصریح کرد: زیرنظام های غیردولتی بخش جدایی ناپذیر آموزش عالی کشور هستند و در چند دهه گذشته توانسته اند سهم قابل توجهی از پذیرش داوطلبان ورود به دانشگاه و تربیت نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز جامعه را برعهده داشته باشند.

به گفته دکتر غلامی، دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگ ترین دانشگاه غیردولتی ایران، جایگاه مهمی در این زیر نظام دارد و به طور طبیعی هماهنگی سیاست های توسعه آن، بر دستاوردهای مستقیم و غیرمستقیم نظام آموزش عالی کشور اثرگذار است.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: در راستای تحقق اسناد بالادستی به ویژه نقشه جامع علمی کشور و سند آمایش آموزش عالی، ساماندهی دانشگاه های در حال فعالیت، یکی از اهداف و مأموریت های وزارت علوم در دولت دوازدهم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت حرکت به سمت ساماندهی زیرنظام های غیردولتی

ضرورت حرکت به سمت ساماندهی زیرنظام های غیردولتی