مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اردیبهشت 1398 ساعت 00:012019-05-08اجتماعي

سایت فرزندخواندگی در کشور راه اندازی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، احمد خاکی شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از شیرخوارگاه ثمین تاب زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: - معاون دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی با اشاره به اینکه نوزادان دختر بیشترین متقاضی را برای فرزندخواندگی دارند، گفت: در حال راه اندازی سایت فرزندخواندگی هستیم که با فعالیت آن یک هم پوشانی ایجاد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، احمد خاکی شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از شیرخوارگاه ثمین تاب زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراکز نگهداری زیرپوشش بهزیستی دارای رنج سنی مختلفی هستند، یعنی از صفر تا سه سال کاملا دولتی، سه تا 6 سال در برخی از مراکز استان ها، 6 تا 12 سال، 12 تا 18 سال نیز گروه هایی هستند که توسط مراکز دولتی و غیردولتی اداره می شود.

معاون دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی تصریح کرد: سیاست دفتر ما واگذاری مراکز به بخش غیردولتی و خیریه است، البته این امر برای کسانی که واقعا عشق و توانایی و لیاقت این کار را دارند انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه بخش اعظمی از کار بهزیستی فرزندان بهزیستی هستند، افزود: همین فرزندان آینده سازان کشور هستند از همین رو افراد انتخابی باید کسانی باشند که لیاقت لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سایت فرزندخواندگی در کشور راه اندازی می شود

سایت فرزندخواندگی در کشور راه اندازی می شود