مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 اردیبهشت 1398 ساعت 08:152019-05-09ورزشي

کودکان کرمانشاهی به کودکان سیل زده اسباب بازی هدیه کردند


300 کودک کرمانشاهی با حضور در جشنواره مهربانی اسباب بازی من، اسباب بازی تو به کودکان سیل زده استان لرستان اسباب بازی هدیه کردند.

- کودکان کرمانشاهی به کودکان سیل زده "اسباب بازی" هدیه کردند 300 کودک کرمانشاهی با حضور در جشنواره مهربانی " اسباب بازی من، اسباب بازی تو" به کودکان سیل زده استان لرستان اسباب بازی هدیه کردند.

بهاره امیری مسئول کمیته بازی و ورزش کودکان استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به حضور 300 کودک 6 تا 9 ساله کرمانشاهی در این جشنواره، اعلام کرد: این کودکان هدایای خود به کودکان سیل زده استان لرستان را در این جشنواره جمع آوری کردند تا بزودی برای آنها ارسال کنیم.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را آشنا کردن این کودکان با روحیه نوع دوستی، همدلی و همکاری و نیز ایجاد شور و نشاط بین آنها اعلام کرد.

مسئول کمیته بازی و ورزش کودکان استان همچنین به انجام بازی های حرکتی در این جشنواره هم اشاره کرد و گفت: بازی های حرکتی پایه و اساس ورزش های تخصصی هستند، اما متأسفانه اکثر والدین پیش از اینکه فرزندانشان بازی های حرکتی را انجام دهند و یاد بگیرند، آنها را مستقیم وارد رشته های تخصصی ورزشی می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان کرمانشاهی به کودکان سیل زده اسباب بازی هدیه کردند

کودکان کرمانشاهی به کودکان سیل زده اسباب بازی هدیه کردند