مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اردیبهشت 1398 ساعت 16:552019-05-11اقتصادي

ادامه واکنش ها به اتفاقات پرحاشیه برخی مدارس/هزینه میلیون دلاری واردات کاغذ سیگار


اعلام مقررات معافیت قهرمانان ورزشی، لغو ابلاغ دو فرهنگی بدنبال اتفاقات اخیر در برخی مدارس، ایجاد محدودیت برای پلاک گذاری خودروها، هزینه 15 میلیون دلاری برای واردات کاغذ سیگارو .

- .

از مهم ترین خبرهای اداره اجتماعی ایسنا در روز شنبه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه به برخی از مهم ترین اخبار علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در مورد جزییات طرح تحقیق و تفحص از املاک شهرداری تهران که در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی قرار دارد، توضیحاتی را ارائه کرد.

وی با اشاره به اینکه یکی از شاخص های این تحقیق و تفحص تهیه فهرست جامع و کامل و تاریخ و نحوه واگذاری کلیه املاک مسکونی، تجاری، خدماتی و غیره است که در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی قرار گرفته، اظهار کرد: بررسی مجوزها و اختیارات مدیران واگذار کننده املاک و میزان انطباق واگذاری ها با مقررات و قوانین همچنین ارزیابی عملکرد اجرایی و حقوقی مدیریت جدید در شناسایی و استرداد املاک و دریافت اجاره های معوقه طی سال های 96 تا 97 نیز در این تحقیق و تفحص انجام خواهد گرفت.

اجرای ممنوعیت تردد در محدوده زوج و فرد بر اساس پلاک از تیرماه عمار سعیدیان فر، مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیک از آغاز اجرای طرح ممنوعیت تردد در محدوده زوج و فرد بر اساس پلاک از تیرماه خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه واکنش ها به اتفاقات پرحاشیه برخی مدارس/هزینه میلیون دلاری واردات کاغذ سیگار

ادامه واکنش ها به اتفاقات پرحاشیه برخی مدارس/هزینه میلیون دلاری واردات کاغذ سیگار