مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اردیبهشت 1398 ساعت 14:452019-05-12اقتصادي

فارس همچنان جلودار حوادث ترافیکی در کشور است


رییس مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت فارس گفت: فارس سال 97 نسبت به سال 96 کاهش 8.

2 دهم درصدی حوادث ترافیکی را تجربه کرد اما همچنان به لحاظ تعداد فوتی ها با بیش از 1350 فوتی رتبه نخست کشور را دارد و پیشتاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کامران باقری لنکرانی ظهر یکشنبه 22 اردیبهشت در یک کنفرانس خبری ضمن تشریح تحلیلی آمار حوادث جاده ای در فارس، با اشاره به نامگذاری دهه کاهش حوادث ترافیکی توسط سازمان ملل از سال 89 تا 99، علت این نامگذاری را یادآوری حوادث ترافیکی ذکر کرد.

رییس مرکز تحقیقات سیاست گذاری سلامت فارس ادامه داد: از سال 85 تا 95 شاهد کاهش چشمگیر مرگ و میر ناشی از کاهش حوادث ترافیکی در سطح استان بودیم که طی این مدت 17 هزار نفر از مرگ جاده ای نجات یافتند.

لنکرانی به حوادث ناشی از سیلاب در جاده های کشور که به دنبال آن کاهش سفرهای نوروزی رقم خورد هم اشاره و خاطرنشان کرد: بیش از 860 نفر امسال در حوادث رانندگی جان خود را از دست دادند که این آمار نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش 33 درصدی را نشان می دهد.

او گفت: با توجه به کاهش تعداد حوادث جاده ای و متعاقب آن کاهش مرگ و میرهای فارسی ها در ابتدای امسال اما باز هم می طلبد که راه و شهرسازی و شهرداری در این امر مهم همکاری لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس همچنان جلودار حوادث ترافیکی در کشور است

فارس همچنان جلودار حوادث ترافیکی در کشور است