مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 اردیبهشت 1398 ساعت 15:302019-05-13فرهنگي

جایزه دستاورد آکادمی اروپا به «ورنر هرتسوک» اعطاء می شود


«ورنر هرتسوک» کارگردان تحسین شده آلمانی که فیلم جدیدش در کن رونمایی می شود، به عنوان دریافت کننده جایزه یک عمر دستاورد سینمایی آکادمی فیلم اروپا معرفی شد.

- جایزه دستاورد آکادمی اروپا به ورنر هرتسوک اعطاء می شود ورنر هرتسوک کارگردان تحسین شده آلمانی که فیلم جدیدش در کن رونمایی می شود، به عنوان دریافت کننده جایزه یک عمر دستاورد سینمایی آکادمی فیلم اروپا معرفی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، هرتسوک جایزه دستاورد آکادمی فیلم اروپا را روز 7 دسامبر و در جریان برگزاری سی و دومین دوره جوایز فیلم اروپا در برلین دزیافت خواهد کرد.

جدیدترین ساخته این کارگردان 76 ساله مستندی با نام رمانس خانوادگی، با مسئولیت محدود است که در بخش نمایش های ویژه هفتاد و دومین جشنواره فیلم کن رونمایی می شود.

نشانه های زندگی ، جایی که مورچه های سبز خواب می بینند ، آگوییره خشم پروردگار ، معمای کاسپرهاوزر ، قلب شیشه ای ، خرس خاکستری و مستند برخورد در انتهای زمین از جمله آثار مطرح این کارگردان اروپایی هستند.

هرتزوک متولد پنجم سپتامبر 1942، در سن 14 سالگی با سرقت یک دوربین 35 میلی متری، خود را وارد دنیای فیلم سازی غیرحرفه ای کرد و فیلم هایش از سوی انجمن ها و محافل هنری مورد تحسین قرار گرفته اند و البته پیام ها و موضوعات فیلم هایش چندان بدون چالش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه دستاورد آکادمی اروپا به «ورنر هرتسوک» اعطاء می شود

جایزه دستاورد آکادمی اروپا به «ورنر هرتسوک» اعطاء می شود