مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 ساعت 16:052019-05-18فرهنگي

کاغذ حتی در جنگ هم یک کالای استراتژیک است


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه از سال 97 تاکنون 39 هزار تن کاغذ به کشور وارد شده است، تاکید کرد که نظام واردات، تولید و توزیع کاغذ حوزه فرهنگ نیاز ضروری به بازنگری دارد و با توجه به محدود شدن دامنه اختیارات این وزارتخانه حول کاغذ فرهنگی شامل کاغذ .

- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه از سال 97 تاکنون 39 هزار تن کاغذ به کشور وارد شده است، تاکید کرد که نظام واردات، تولید و توزیع کاغذ حوزه فرهنگ نیاز ضروری به بازنگری دارد و با توجه به محدود شدن دامنه اختیارات این وزارتخانه حول کاغذ فرهنگی شامل کاغذ مطبوعات و نشر در این زمینه، ساختار کارگروه و وظایف معاونت های فرهنگی و مطبوعاتی بازتعریف می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، پیش از ظهر امروز (شنبه 28 اردیبهشت ماه) در نشستی با حضور سیدعباس صالحی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، محمد خدادی (معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی)، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و مدیران مسئول رسانه های مکتوب، مشکلات نشریات مکتوب در حوزه های مختلف کاغذ، زینک، آگهی های دولتی و … بررسی شد.

صالحی در این نشست با تاکید بر این مطلب ادامه داد: هدف از برگزاری این نشست این است که با توجه به شرایط خاص امروز کشور نیاز ویژه ای به ارتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاغذ حتی در جنگ هم یک کالای استراتژیک است

کاغذ حتی در جنگ هم یک کالای استراتژیک است