مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 اردیبهشت 1398 ساعت 22:462019-05-18سياسي

انتشار کتاب حبیب الله عسگراولادی به روایت اسناد ساواک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرحوم عسگراولادی از افراد نادری بود که از ابتدای نهضت امام با تمام توان و وجود خویش و با اخلاص و تلاشی مجدانه در خدمت نهضت قرار گرفت و با مجاهدت او و همرزمانش هیئت مؤتلفه اسلامی از ادغام هیئت های پراکنده شکل گرفت .

- شصت و دومین کتاب از مجموعه یاران امام به روایت اسناد ساواک، با اسناد مبارزاتی مرحوم حاج حبیب الله عسگراولادی یار صادق و دیرین حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مرحوم عسگراولادی از افراد نادری بود که از ابتدای نهضت امام با تمام توان و وجود خویش و با اخلاص و تلاشی مجدانه در خدمت نهضت قرار گرفت و با مجاهدت او و همرزمانش هیئت مؤتلفه اسلامی از ادغام هیئت های پراکنده شکل گرفت و تا پیروزی انقلاب اسلامی به فراخور اوضاع و امکانات در پیشبرد قیام رهبر کبیر انقلاب اسلامی فعالیت می نمود.

در سخن آغازین کتاب در مورد این مجموعه آمده است: کتاب حاضر هر چند حاوی اسناد قابل توجهی از دوران مبارزه آن مرحوم است، ولی حقیقتاً باید اذعان داشت که این حجم از اسناد تنها گوش های کوتاه از زندگی سراسر مجاهدت اوست که از دید ساواک یا منابع آن پنهان نمانده و از طریق گزارش ها یا متون بازجویی های طاقت فرسای ساواک از وی به دست ما رسیده است؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتاب حبیب الله عسگراولادی به روایت اسناد ساواک

انتشار کتاب حبیب الله عسگراولادی به روایت اسناد ساواک