مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اردیبهشت 1398 ساعت 14:552019-05-19فرهنگي

«برادر جان» چقدر به جیب صداوسیما می ریزد؟


صداوسیما این روزها انحصار تبلیغات را در فضای رسانه ای کشور به دست گرفته و بر حجم تبلیغاتِ عمدتاً تکراری خود افزوده است.

یک حساب سرانگشتی نشان می دهد که در حالی که بسیاری از رسانه های کاغذی کشور، - نظیر مجلات و روزنامه ها، به دلیل گرانی کاغذ و کاهش تعداد آگهی های خود تحت فشار شدید هستند، صداوسیما از محل تبلیغات، پول کلانی به جیب می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مردم سالاری آنلاین در ادامه نوشت: در حال حاضر، سریال برادر جان که برای پخش در ماه رمضان آماده شده و از شبکه سه سیما پخش می شود، گران ترین تعرفه تبلیغاتی را در میان برنامه های صداوسیما دارد.

این سریال، به کارگردانی محمدرضا آهنج، نویسندگی سعید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی توانسته بیشترین مخاطب را در میان سریال های ماه رمضان امسال به خود اختصاص دهد.

یکی از مهم ترین نکات این سریال، بازی علی نصیریان در آن است که پس از سال ها در یک مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده است.

نصیریان بعد از سریال شیخ بهایی که در سال 87 از شبکه دو پخش شد، حضوری در تلویزیون نداشت و بازیگری وی در سریال برادر جان ، این سریال را به یک سریال عامه پسند تبدیل کرده است.

بررسی های ما نشان می دهد که تعرفه پخش هر ثانیه آگهی پیش از نمایش سریال برادر جان و در بین آن، بین 5 میلیون و 296 هزار تومان تا 6 میلیون و 163 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«برادر جان» چقدر به جیب صداوسیما می ریزد؟

«برادر جان» چقدر به جیب صداوسیما می ریزد؟