مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 ساعت 08:102019-05-22فرهنگي

دانشجویان تلویزیون را در رمضان چگونه دیدند؟


جمعی از دانشجویان دانشگاه هنر دیدگاه خود را درباره برنامه های ماه رمضان تلویزیون مطرح کرده و برخی اینگونه عنوان می کنند که تمایل چندانی برای پیگیری این برنامه ها به ویژه سریال های تلویزیونی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ماه رمضان امسال نیز طبق سنوات گذشته و بر پایه یک سنت رسانه ای، تلویزیون در زمینه تولید و پخش برنامه های مناسبتی تدارک دیده است؛ برنامه هایی که سریال ها و گفت وگوها (تاک شو) وجه غالب را به خود اختصاص می دهد.

اما در این میان، سریال های تلویزیونی ماه رمضان که سابقه ای بیش از دو دهه دارند، نسبت به سایر ساختارهای برنامه سازی از اقبال بیشتری در میان مخاطبان برخوردار بوده است.

هر چند که برنامه هایی همچون ماه عسل نیز در سال های گذشته در جذب مخاطبان روزه دار توفیق نسبی داشته اند.

با این اوصاف مدتی است که پخش سریال های ماه رمضان چندان نمی تواند در قیاس با سال های گذشته موجی از رضایت نسبی را ایجاد کند که بخشی از آن به کیفیت کارها و بخش دیگر به تنوع رسانه ها و بالا رفتن حق انتخاب تماشاگر برمی گردد.

این روزها سریال از یادها رفته از شبکه اول و دلدار و برادر جان به ترتیب از شبکه های دو و سه سیما پخش می شوند و قطعاً در میان مخاطبان تلویزیونی و جامعه هدفی که برای برنامه سازی مورد نظر صداوسیماست، طیفی را نیز دانشجو و دانشگاهیان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان تلویزیون را در رمضان چگونه دیدند؟

دانشجویان تلویزیون را در رمضان چگونه دیدند؟