مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 خرداد 1398 ساعت 00:102019-05-23بين الملل

سنایی: ایران، روسیه، چین و ترکیه نقشی مهم در شکل دهی به نظم بین المللی دارند


نوزدهمین کنفرانس علمی بین المللی «لیخاچف» با عنوان «رشد و توسعه در جهان: مشکلات پیش بینی و مدیریت» با حضور ده ها تن از اندیشمندان و شخصیت های بین المللی و روس و حضور گسترده کارشناسان علوم انسانی در محل دانشگاه علوم انسانی اتحادیه های سنت پتربورگ برگزار شد.

- نوزدهمین کنفرانس علمی بین المللی لیخاچف با عنوان رشد و توسعه در جهان: مشکلات پیش بینی و مدیریت با حضور ده ها تن از اندیشمندان و شخصیت های بین المللی و روس و حضور گسترده کارشناسان علوم انسانی در محل دانشگاه علوم انسانی اتحادیه های سنت پتربورگ برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه، مدودف، نخست وزیر و مقامات دیگر روس پیام هایی خطاب به شرکت کنندگان این کنفرانس صادر کردند.

مهدی سنایی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه به عنوان یکی از سخنرانان مراسم افتتاحیه این کنفرانس طی سخنانی به دو روند موجود در صحنه بین المللی در دو دهه اخیر اشاره و اظهار کرد: روند غربی به دنبال از بین بردن نظم وستفالیایی و شاخصه های آن است و روند دیگر به دنبال ایجاد چندجانبه گرایی و احترام به شاخصه هایی مانند احترام به حاکمیت ملی و ثبات مرزهاست.

این دو رویکرد در بحران های لیبی، یمن و سوریه در تقابل با یکدیگر قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنایی: ایران، روسیه، چین و ترکیه نقشی مهم در شکل دهی به نظم بین المللی دارند

سنایی: ایران، روسیه، چین و ترکیه نقشی مهم در شکل دهی به نظم بین المللی دارند