مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 خرداد 1398 ساعت 07:352019-05-26فناوري

ماجرای خاموشی گوشی های آیفون چیست؟


شاید نتوان با قطعیت از کاهش آمار خرید گوشی های آیفون پس از مشکلاتی که اپل برای اپلیکیشن های ایرانی ایجاد کرده خبر داد، اما به اعتقاد کارشناسان، - کاربرانی هستند که درصورت نیاز به جایگزینی گوشی هایشان پس از سرقت، خرابی و شکستگی، سیستم عامل اندروید را جایگزین iOS کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که در ایران صدها برنامه نویس مستعد iOS وجود دارد و کسب وکارهای بسیاری، اپلیکیشن های خود را در مارکت آنلاین اپل قرار می دهند، متأسفانه کاربران همیشه با مشکلاتی در استفاده از اپلیکیشن های بین المللی و حتی داخلی از طریق اپ استور روبه رو بودند.

خطای 1009 یکی از شناخته شده ترین این مشکلات است که مدت ها باعث آزار کاربران ایرانی بود و در حالی که با ایجاد محدودیت و تحریم های آمریکا، بسیاری از شرکت ها سراغ استفاده از اکانت های اینترپرایز (Enterprise) رفتند، اکنون عمر همین اکانت ها هم محدود شده و کسب وکارها را به استفاده از نسخه وب ناچار کرده است، هرچند بسیاری از برنامه نویسان این حوزه در همین مدت کارشان را از دست داده اند.

البته محمدجواد آذری جهرمی -وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات- پس از حذف اپلیکیشن های ایرانی از گوشی های آیفون گفت: سال 1389 اپل ایران را تحریم کرد اما نه تنها تقاضای گوشی آیفون در ایران کمتر نشد، بلکه بیش تر هم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای خاموشی گوشی های آیفون چیست؟

ماجرای خاموشی گوشی های آیفون چیست؟