مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 خرداد 1398 ساعت 12:052019-05-29سياسي

مردم با حضور گسترده، آرمان فلسطین و قدس را زنده نگاه دارند


آیت الله ناصر مکارم شیرازی بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و گفت: بر همه اعم از کوچک و بزرگ، مرد و زن، پیر و جوان لازم است تا در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند و با این اقدام آرمان فلسطین و قدس را زنده نگاه دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله ناصر مکارم شیرازی در آیین احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان که در مسجد مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) برگزار شد، عنوان کرد: حدود شصت سال قبل بوسیله دولت انگلستان حکومت نامشروع و غاصبانه اسراییل در قلب کشورهای اسلامی تشکیل شد، با اینکه یهودیان نسبت به مسلمانان در اقلیت بودند؛ اما آنها را از کشورهای مختلف دعوت کردند و سرزمین های مردم را به زور و با پول از آنها گرفتند و در اختیار یهودیان و صهیونیست ها قرار دادند و متأسفانه برخی از حکام عرب هم در این راه با آنها همراه شدند.

وی با بیان اینکه اسراییل غاصب سعی در پنجه اندازی با دیگر ممالک اسلامی را نیز دارد، گفت: اینها اگر دست شان برسد تمام کشورهای منطقه را می خواهند زیر سیطره خود قرار دهند و نمونه بارز آن بلندهای جولان است.

مرجع تقلید شیعه بیان کرد: رییس جمهور آمریکا به زعم خود درباره بلندی های جولان حاتم بخشی کرده است! مطابق کدام قانون و مجوز؟ شما چکاره هستید که بخشی از یک کشور دیگر را می خواهید به اسراییل غاصب ببخشید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم با حضور گسترده، آرمان فلسطین و قدس را زنده نگاه دارند

مردم با حضور گسترده، آرمان فلسطین و قدس را زنده نگاه دارند