مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 خرداد 1398 ساعت 11:452019-06-02سياسي

شناخت خط فکری امام خمینی(ره) مانع از تحریف اندیشه ایشان می شود


رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی ایران گفت: شناخت ابعاد مختلف خط فکری امام خمینی(ره) مانع از تحریف اندیشه های ایشان می شود.

- شناخت خط فکری امام خمینی(ره) مانع از تحریف اندیشه ایشان می شود رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی ایران گفت: شناخت ابعاد مختلف خط فکری امام خمینی(ره) مانع از تحریف اندیشه های ایشان می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، حجت الاسلام والمسلمین سید حمید روحانی در نشست بازکاوی پروژه ظالمانه تحریف امام(ره) توسط دشمن در رسانه های داخلی و خارجی که در سالن کوثر سازمان تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، بیان کرد: شیطان اولین کسی بود که در عالم، دست به تحریف زد و این بنیان را پایه گذاری کرد.

رییس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی ایران افزود: شیطان، واقعیات را درباره درخت ممنوعه کتمان کرد و با وارونه جلوه دادن حقیقت،موجب تحریف شد.

وی اظهار کرد: بت پرستی نیز یک نوع تحریف در برابر توحید و خداپرستی بود و وقتی بت پرستان نتوانستند به مقابله با سول خدا بپردازند، مسجد ضرار را بنا نهادند و بعد از رحلت نیز تحریف را به شکل دیگری در پیش گرفتند.

روحانی بیان کرد: در زمان امامان معصوم(ع) نیز تحریف وجود داشت و می خواستند با تحریف، اندیشه های معصومین را به انزوا بکشانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت خط فکری امام خمینی(ره) مانع از تحریف اندیشه ایشان می شود

شناخت خط فکری امام خمینی(ره) مانع از تحریف اندیشه ایشان می شود