مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 خرداد 1398 ساعت 11:002019-06-04سياسي

مذاکره با استکبار روی دیگر تسلیم است


عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه امام (ره) فردی انقلابی و استکبارستیز بود که بر تداوم خط استکبارستیزی تاکید داشت، مذاکره با استکبار جهانی را روی دیگر تسیلم دانست.

- عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه امام (ره) فردی انقلابی و استکبارستیز بود که بر تداوم خط استکبارستیزی تاکید داشت، مذاکره با استکبار جهانی را روی دیگر تسیلم دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله سیداحمد خاتمی شامگاه دوشنبه در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، بنیانگذار جمهوری اسلامی را محور وحدت دانست و تاکید کرد که محبت مردم نسبت به امام، سیاسی و جناحی نبوده است.

وی با بیان اینکه طی 5 دهه گذشته، امام بیشترین میزان محبوبیت را در میان رهبران بزرگ جهان داشته است، گفت: محبت مردم نسبت به امام هم محبت جناحی و باندی و گروهی نیست، بلکه از سنخ محبتی است که مردم ما به سالار شهیدان امام حسین (ع) دارند.

خاتمی گفت: 30 سال است که هر ساله این مراسم با همین شکوه در شهرهای بزرگ کشور ما برگزار می شود و این بزرگداشت ها هدفمند بوده و یک تکریم معمولی نیست.

امام جمعه موقت تهران با یادآوری اینکه چند روز پیش یک هزار و چهارصدمین شب شهادت امیرالمؤمنین (ع) بود که مردم بالاترین تکریم و ابراز عشق را به مولا داشتند، گفت: تاکنون این بز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره با استکبار روی دیگر تسلیم است

مذاکره با استکبار روی دیگر تسلیم است