مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 خرداد 1398 ساعت 07:462019-06-08سياسي

این همه مشاور روحانی چه می کنند؟!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سایت انتخاب از سایت های حامی دولت، ضمن درج مطلب فوق نوشت: روحانی در پایان مراسم نماز عید سعید فطر در پاسخ به سؤال خبرنگار صدا و سیما که پرسیده بود عیدی شما به مردم چیست، - پاسخ حسن روحانی، رییس جمهور به سؤالی درباره عیدی به مردم، واکنش گسترده کاربران شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سایت انتخاب از سایت های حامی دولت، ضمن درج مطلب فوق نوشت: روحانی در پایان مراسم نماز عید سعید فطر در پاسخ به سؤال خبرنگار صدا و سیما که پرسیده بود عیدی شما به مردم چیست، گفته بود: عیدی امسال ما به مردم این است که مردم توانستند با ایستادگی، تصمیمات آمریکا را به سمت دیگری هدایت کنند؛ خواهش می کنیم، همین را ادامه دهند.

کاربران شبکه های اجتماعی این سخن روحانی را در کنار سخن مشابهی از او در سال گذشته قرار داده اند که در آنجا نیز درباره عیدی خود به مردم گفته بود: عیدی ما همین است که مردم ما تلاش کنند، ما بتوانیم به اهدافمان برسیم.

انتخاب می افزاید: بیش از همه، این مشاوران و نزدیکان حسن روحانی هستند که باید به مضحکه شدن و تمسخر رییس جمهور در فضای مجازی پاسخ دهند.

اینکه پاسخ روحانی بی ربط ترین پاسخ ممکن به سؤال خبرنگار بوده و اساساً با تعریف ساده عیدی به معنای هدیه ای که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این همه مشاور روحانی چه می کنند؟!

این همه مشاور روحانی چه می کنند؟!