مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 خرداد 1398 ساعت 10:202019-06-09فرهنگي

«همه می دانند» در میان برترین اکران های سال از نگاه گاردین


نشریه گاردین فیلم برنده اسکار «همه می دانند» را در فهرست منتشر شده خود از برترین فیلم های اکران شده در بریتانیا از ابتدای سال 2019 تاکنون قرار داد.

- همه می دانند در میان برترین اکران های سال از نگاه گاردین نشریه گاردین فیلم برنده اسکار همه می دانند را در فهرست منتشر شده خود از برترین فیلم های اکران شده در بریتانیا از ابتدای سال 2019 تاکنون قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فیلم اسپانیایی زبان همه می دانند جدیدترین ساخته اصغر فرهادی که تاکنون به فروش 18 میلیون دلاری در گیشه جهانی سینما دست یافته است از تاریخ 8 مارس 2019 نیز اکران خود را در سینماهای بریتانیا آغاز کرده است و بنا بر انتخاب گاردین در میان برترین آثار سینمایی اکران شده در این منطقه قرار گرفته است.

این فیلم با بازی خاویر باردم و پنه لوپه کروز اولین نمایش جهانی خود را به عنوان فیلم افتتاحیه هفتاد و یکمین جشنواره فیلم کن و در بخش رقابتی این رویداد سینمایی تجربه کرد.

در خلاصه داستان فیلم همه می دانند آمده است: کارولینا برای دیدار با خانواده اش از آرژانتین به زادگاهش اسپانیا بازمی گردد.

در این سفر که پیش بینی می شد به تجدید دیدار اعضای خانواده خلاصه شود، رویدادهای غیرمنتظره ای به وقوع می پیوندد که بر روند زندگی کارولینا تأثیر می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«همه می دانند» در میان برترین اکران های سال از نگاه گاردین

«همه می دانند» در میان برترین اکران های سال از نگاه گاردین