مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 خرداد 1398 ساعت 16:402019-06-09سياسي

پر شدن خلاءهای موجود با انجام تحقیقات مشترک زبان و ادبیات کردی و فارسی


در حالی دومین همایش مشترک بین المللی مطالعات زبان و ادبیات کردی و فارسی زبان شناسی و بوطیقا از سوی دانشگاه کردستان و با همکاری دانشگاه صلاح الدین و راپه رین در حال برگزاری است که در این همایش بر پر شدن خلاءهای موجود با انجام تحقیقات مشترک زبان و .

- در حالی دومین همایش مشترک بین المللی مطالعات زبان و ادبیات کردی و فارسی "زبان شناسی و بوطیقا" از سوی دانشگاه کردستان و با همکاری دانشگاه صلاح الدین و راپه رین در حال برگزاری است که در این همایش بر پر شدن خلاءهای موجود با انجام تحقیقات مشترک زبان و ادبیات کردی و فارسی تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دومین همایش مشترک بین المللی مطالعات زبان و ادبیات کردی و فارسی به میزبانی دانشگاه کردستان و با همکاری دانشگاه های صلاح الدین و راپه رین در حال برگزاری است و تا فردا دوشنبه (20 خرداد) ادامه خواهد داشت.

پر شدن خلاءهای موجود با انجام تحقیقات مشترک زبان و ادبیات کردی و فارسی معاون دانشکده ادبیات و زبان های خارجه دانشگاه کردستان با اشاره به اشتراکات و پیوندهای تاریخی زبان و ادبیات کردی و فارسی، انجام تحقیقات مشترک را موجب پر کردن برخی خلاءهای موجود در این حوزه ها دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پر شدن خلاءهای موجود با انجام تحقیقات مشترک زبان و ادبیات کردی و فارسی

پر شدن خلاءهای موجود با انجام تحقیقات مشترک زبان و ادبیات کردی و فارسی