مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 خرداد 1398 ساعت 19:152019-06-10اجتماعي

رییس سازمان نوسازی مدارس: خیرین مدرسه ساز در ریل گذاری آینده اسلام سهیمند


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز ادامه دهنده سنت الهی هستند، گفت: خیرین مدرسه ساز در پی ریزی و ریل گذاری آینده اسلام سهیم می شوند.

- رییس سازمان نوسازی مدارس: خیرین مدرسه ساز در ریل گذاری آینده اسلام سهیمند رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز ادامه دهنده سنت الهی هستند، گفت: خیرین مدرسه ساز در پی ریزی و ریل گذاری آینده اسلام سهیم می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرالله رخشانی مهر در همایش مهر خوبان و آیین نکوداشت محمدرضا حافظی، مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز که در باغ موزه هنر ایرانی برگزار شد با بیان اینکه تعلیم و تربیت زیربنای رشد و تعالی ملت ها و مقام معلمان، مقام هدایت به سمت رستگاری است، افزود: گفتن از حافظی آسان است زیرا دغدغه ها و جنس نگرانی هایش از جنس آبادانی و توسعه کشور است و منشاء خلق مجموعه ای پربرکت چون جامعه خیرین مدرسه ساز شده است.

رخشانی مهر ادامه داد: شما خیرین مدرسه ساز الگویی زنده هستید برای کسانی که می خواهند به دور از هیاهو ببخشند و شراره های عشق و امید را در دل های دانش آموزان این مرز و بوم پرفروغ نگه دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه، سیدجواد حسینی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش، سع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان نوسازی مدارس: خیرین مدرسه ساز در ریل گذاری آینده اسلام سهیمند

رییس سازمان نوسازی مدارس: خیرین مدرسه ساز در ریل گذاری آینده اسلام سهیمند