مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 خرداد 1398 ساعت 19:202019-06-10اقتصادي

تزریق بخشی از تعهد دولت برای تکمیل مدارس نیمه تمام خیرساز تا پایان خرداد


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه تمام رقم تعهد امسال دولت برای تکمیل پروژه های نیمه تمام خیرساز امسال محقق می شود، گفت: اولین بخش از این تعهد در قالب اعتبارات تملک دارایی و نوسازی مدارس را الساعه صحبت کردیم تا به خزانه ابلاغ و تا قبل از پایان خرداد تزریق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر نوبخت در همایش مهر خوبان و آیین نکوداشت محمدرضا حافظی، مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز که در باغ موزه هنر ایرانی برگزار شد، با اشاره به ارزش امر خیر مدرسه سازی گفت: ماموریت و مسئولیت سازمان برنامه و بودجه کشور، توسعه است و به امر مدرسه سازی از این منظر نیز می نگرم.

وی افزود: ایران در گروه کشورهای با توسعه بالا قرار دارد و بویژه طی چهاردهه پیشرفت های بسزایی داشته است.

راهبری و رصد توسعه کشور به سازمان برنامه سپرده شده و بنده نیز به همین علت است که در جمع شما خیرین مدرسه ساز حاضر شدم تا از کسانی که در مسیر توسعه اقدام می کنند تشویق و ترغیبی داشته باشم.

رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به پیشینه امر توسعه در جهان و توسعه انسانی به عنوان شاخصی مهم در ارزیابی کشورها اظهار کرد: افرادی چون محمدرضا حافظی و همه خیرین مدرسه ساز تلاش می کنند تا مولفه توسعه را در کشور محقق کنند و در جهت اعتلای ایران گام بردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق بخشی از تعهد دولت برای تکمیل مدارس نیمه تمام خیرساز تا پایان خرداد

تزریق بخشی از تعهد دولت برای تکمیل مدارس نیمه تمام خیرساز تا پایان خرداد