مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 خرداد 1398 ساعت 15:052019-06-13اقتصادي

به پورشه بزنید به پـرایـد هرگز!‏


تعیین خسارت تصادف رانندگی در ایران فرمول عجیبی دارد که احتمالا از آن بی خبرید.

‏این فرمول عجیب تا آنجا پیش می رود که اگر شما با پراید تصادف کنید بیشتر به ضررتان است تا با ‏سراتو و حتی پورشه کاین!‏ - تعیین خسارت تصادف رانندگی در ایران فرمول عجیبی دارد که احتمالا از آن بی خبرید.

‏این فرمول عجیب تا آنجا پیش می رود که اگر شما با پراید تصادف کنید بیشتر به ضررتان است تا با ‏سراتو و حتی پورشه کاین!‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شهروند نوشت: تصادف پراید با یک پورشه کاین 1,5 میلیارد تومانی یکی از کابوس های بزرگ هر ایرانی ‏است اما جالب است بدانید قانون تعیین خسارت تصادف در ایران فرمول عجیبی دارد که اگر شما با ‏چنین کابوسی مواجه شدید، نباید بترسید و فرار کنید؛ چرا که مطابق قانون شما موظف به پرداخت مبلغ ‏کمی از خسارت می شوید و مالک خودروی لوکس مجبور است بقیه خسارت را از جیب خودش ‏بپردازد.

این فرمول به اندازه ای عجیب است که در حال حاضر شما اگر با پورشه کاین صفر تصادف ‏کنید خیلی خیلی به نفع تان است تا با سراتو یا ام.

وی.

ام چینی، چون در نهایت و بر اساس ‏این فرمول ممکن است شما با یک میزان آسیب وارد کرده، برای پورشه کاین مجبور شوید تنها 6-5‏میلیون تومان خسارت بدهید، اما برای سراتو 10 برابر بیشتر خسارت پرداخت کنید! البته این قانون در ‏طول زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به پورشه بزنید به پـرایـد هرگز!‏

به پورشه بزنید به پـرایـد هرگز!‏