مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 خرداد 1398 ساعت 13:412019-06-16حوادث

دستگیری سارق سابقه دار قبل از اقدام به سرقت منزل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ با اعلام خبر بازداشت سارق منزل، درباره جزییات این خبر اظهار کرد: با توجه به شدت گرفتن سرقت از منازل در محدوده کلانتری 150 تهرانسر، - رییس کلانتری 150 تهرانسر از دستگیری سارق سابقه دار در درگیری با مأموران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ بهزاد ثابت راسخ با اعلام خبر بازداشت سارق منزل، درباره جزییات این خبر اظهار کرد: با توجه به شدت گرفتن سرقت از منازل در محدوده کلانتری 150 تهرانسر، گشت های شبانه روزی در نقاط آلوده این محدوده فعال شد.

رییس کلانتری 150 تهرانسر افزود: روز جمعه (24 خرداد) در حین یکی از این گشت زنی ها در خیابان نفت جنوبی، مأموران به یک دستگاه موتورسیکلت تندرو با دو سرنشین و در حالیکه هر دو لباس کار به تن داشته و صورت خود را به وسیله ماسک آلودگی هوا پوشانده بودند، مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: راکب موتورسیکلت با افزودن بر سرعت خود از محل دور شده و مأموران با تعقیب و گریز ده دقیقه ای آن ها را متوقف کرده، اما فرد ترک نشین با پاشیدن یک اسپری اشک آور به صورت ماموران موفق به فرار شد، اما کیف همراهش را در محل جا گذاشت.

ثابت راسخ خاطرنشان کرد: راکب نیز با کشیدن چاقوی 35 سانتی متری به روی مأموران و با استفاده از موتورسیکلت، قصد فرار داشت که مأموران به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارق سابقه دار قبل از اقدام به سرقت منزل

دستگیری سارق سابقه دار قبل از اقدام به سرقت منزل