مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 11:102019-06-17سياسي

انتقاد وزیر کشور از نحوه عملکرد بانک ها در قبال سیل زدگان


وزیر کشور با بیان اینکه در زمینه امدادرسانی و نجات سیل زدگان، مردم و همه دستگاه های اجرایی حضور داشتند، گفت: انصافاً دستگاه های اجرایی کارنامه قابل قبولی داشتند البته بار اصلی این مسئله بر دوش مردم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا عبدالرضا رحمانی فضلی در چهارمین جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده که با حضور اسماعیل نجار - رییس ستاد مدیریت بحران معاون عمرانی وزیر کشور و جمعی از نمایندگان دستگاه های مختلف در وزارت کشور برگزار شد، اظهارکرد: در بحث مقابله به نسبت حجم سیل و خسارت هایی که می توانست ایجاد کند، تلاش شد که در همه حوزه ها خسارت ها به حداقل ممکن برسد به خصوص در بحث خسارت های جانی.

وی با بیان اینکه در زمینه امدادرسانی و نجات سیل زدگان، مردم و همه دستگاه های اجرایی حضور داشتند، گفت: انصافاً دستگاه های اجرایی کارنامه قابل قبولی داشتند البته بار اصلی این مسئله بر دوش مردم بود.

وزیر کشور با بیان اینکه درحال حاضر در مرحله سوم یعنی بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده قرارداریم، اظهارکرد: در مرحله اول که دولت بایستی مصوباتی را انجام می داد تمام مصوباتی که در دولت ارائه دادیم، تصویب شد و هیچ ایراد و اشکالی در این زمینه وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد وزیر کشور از نحوه عملکرد بانک ها در قبال سیل زدگان

انتقاد وزیر کشور از نحوه عملکرد بانک ها در قبال سیل زدگان