مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 خرداد 1398 ساعت 17:352019-06-17اقتصادي

مقاوم سازی گود سازمان تامین اجتماعی در نیاوران


گودبرداری پر خطر نیاوران که منجر به بروز ناامنی، خطر و خسارت به واحدهای مسکونی همجوار شده بود متوقف و مالک موظف به استحکام و مقاوم سازی و پرداخت خسارت به مالکان در کمتر از یک ماه شد.

- شهردار منطقه یک گفت: گودبرداری پر خطر نیاوران که منجر به بروز ناامنی، خطر و خسارت به واحدهای مسکونی همجوار شده بود متوقف و مالک موظف به استحکام و مقاوم سازی و پرداخت خسارت به مالکان در کمتر از یک ماه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سید حمید موسوی با حضور در جمع ساکنان واحدهای همجوار گود پر خطر نیاوران گفت: پلاک مورد نظر متعلق به سازمان تامین اجتماعی است که قبل از دریافت مجوز صدور پروانه اقدام به گودبرداری به عمق 27 متر کرده است که این امر موجب بحرانی شدن وضعیت واحدهای مسکونی و گذر شمالی و غربی مجاور آن شده است .

وی افزود: به دلیل گودبرداری، قنات فعال این محدوده تخریب و آب در گود ،جمع و این امر نیز باعث حرکت خاک و ایجاد ترک در ساختمان های مجاور شده است.

موسوی تصریح کرد: براساس ضوابط مبحث 7 مقررات ملی ساختمان عمق برداری بیش از 20 متر جزء گودهای پر خطر است و اگر چه در سال های گذشته امکان صدور برج باغ وجود داشته ولی به علت صدماتی که به باغ و درختان وارد می شده است، این مصوبه از سوی شورای اسلامی شهر تهران باطل شد و امکان صدور مجوز هیچ برج باغی در مناطق وجود ندارد و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی گود سازمان تامین اجتماعی در نیاوران

مقاوم سازی گود سازمان تامین اجتماعی در نیاوران