مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 خرداد 1398 ساعت 08:452019-06-18فرهنگي

پاسخ و دفاع «خاکسار» از کارش در فیلم «ما همه با هم هستیم»


طراح جلوه های ویژه کامپیوتری فیلم «ما همه با هم هستیم» با تاکید بر اینکه آنچه در این فیلم انجام شده را قابل دفاع می داند، گفت: لازم است کارگردان های سینمای ایران دانش خود را در زمینه تکنولوژی به روز کنند تا اتفاقات بهتری در تولید فیلم ها رقم بخورد.

- طراح جلوه های ویژه کامپیوتری فیلم ما همه با هم هستیم با تاکید بر اینکه آنچه در این فیلم انجام شده را قابل دفاع می داند، گفت: لازم است کارگردان های سینمای ایران دانش خود را در زمینه تکنولوژی به روز کنند تا اتفاقات بهتری در تولید فیلم ها رقم بخورد.

بهنام خاکسار در پی اظهارات کمال تبریزی در ایسنا درباره دلیل نرسیدن فیلم ما همه با هم هستیم به جشنواره های ملی و جهانی فجر که آن را به عملکرد بخش جلوه های ویژه کامپیوتری نسبت داده بود و اینکه بخاطر ضعف هایی در این مورد، بخش هایی از فیلم حذف شده اند با دفاع از کارش در این پروژه سینمایی توضیحاتی را ارائه کرد.

او در گفت وگو با ایسنا با اشاره به سابقه همکاری اش با کمال تبریزی و احترامی که برای این فیلمساز قائل است، بیان کرد: من از 10 سال قبل با آقای تبریزی شروع به کار کردم و اولین تجربه ام سریال سرزمین کهن بود که در دو فاز انجام شد و بعد به طبقه حساس ، امکان مینا و ما همه باهم هستیم رسیدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ و دفاع «خاکسار» از کارش در فیلم «ما همه با هم هستیم»

پاسخ و دفاع «خاکسار» از کارش در فیلم «ما همه با هم هستیم»