مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 تیر 1398 ساعت 13:252019-06-23سياسي

نمی توانیم جلوی موازی کاری های تبلیغاتی را بگیریم


مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: موازی کارهای درزمینهٔ تبلیغات اسلامی وجود دارد که باید شورای عالی انقلاب فرهنگی ساماندهی کند تا کمتر شاهد مشکلات درزمینهٔ اجرا باشیم؛ - ما نمی توانیم در استان جلوی این موازی کاری ها را بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد در نشست خبری که به مناسبت سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: این سازمان در سال 60 به فرمان امام افتتاح شد و پیش از آن به صورت ستادی کار می کرد.

وی افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی در هرمزگان نیز از همان روزهای نخست کار خود را آغاز و پیگیری کرد و در این مدت فعالیت های خوبی هم داشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان عنوان کرد: ما در چند محور فعالیت داریم، محور اصلی کار ما اعزام و استقرار مبلغ به خصوص در مناسبات مذهبی و هر زمان که نیاز باشد، است.

انصاری راد افزود: سالانه به طور متوسط سه هزار و 800 نفر مبلغ برای تبلیغ اعزام می کنیم و این وظیفه اصلی و ذاتی ماست، در استان هرمزگان کمبود هم داریم.

وی تصریح کرد: در این محور استقرار مبلغ را نیز داریم یعنی مستقر کردن روحانی در منطقه ای که مردم درخواست کرده اند، برای رسیدگی به امور دینی، نماز جماعت و پاسخ به سوالات شرعی و مباحث فرهنگی و اجتماعی مردم، ما 116 مبلغ نیز در روستاهای استان مستقر کرده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توانیم جلوی موازی کاری های تبلیغاتی را بگیریم

نمی توانیم جلوی موازی کاری های تبلیغاتی را بگیریم