مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 تیر 1398 ساعت 15:052019-06-23سياسي

رفتار هنجارشکنانه باعث به خطر افتادن امنیت اجتماعی می شود


استاد عالی حوزه علمیه قم با انتقاد از عدم توجه برخی مسئولان و دستگاه ها به مقوله حجاب در جامعه، افزود: متاسفانه مسئله حجاب نادیده گرفته شده است، - برخی مسئولان این مسئله را جدی نگرفتند و نتیجه اش این شده که عده ای هنجارشکن به صورت علنی رفتارهای غیراخلاقی در جامعه دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس قم، آیت الله جعفر سبحانی در دیدار با فرمانده انتظامی استان قم، ضمن تاکید بر اهمیت خدمت در نظام اسلامی، گفت: توفیق خدمتگزاری در نظام اسلامی یک نعمت الهی است و در درگاه خداوند اجر بالایی دارد.

وی با اشاره به رفتار هنجارشکنانه برخی از افراد در جامعه، اظهار کرد: این رفتارها باعث به خطر افتادن امنیت اجتماعی می شود که در صورت نیاز برخورد قانونی صورت پذیرد.

استاد عالی حوزه علمیه قم با انتقاد از عدم توجه برخی مسئولان و دستگاه ها به مقوله حجاب در جامعه، افزود: متأسفانه مسئله حجاب نادیده گرفته شده است، برخی مسئولان این مسئله را جدی نگرفتند و نتیجه اش این شده که عده ای هنجارشکن به صورت علنی رفتارهای غیراخلاقی در جامعه دارند.

آیت الله سبحانی ضمن حمایت قاطع از اجرای طرح های قانون توسط ناجا برای سالم سازی محیط جامعه و برخورد باهنجارشکنان، بیان کرد: اداره کشور زحمت دارد و مسئله مهمی است و برای حفظ کشور مسئله برخورد با ناهنجار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار هنجارشکنانه باعث به خطر افتادن امنیت اجتماعی می شود

رفتار هنجارشکنانه باعث به خطر افتادن امنیت اجتماعی می شود