مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 16:082019-06-24دانش

دانشگاه های تک جنسیتی رونق پیدا کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از بجنورد، مجتبی صدیقی، معاون دانشجویی وزارت علوم ظهر امروز در جمع مسئولان دانشگاه کوثر بجنورد گفت: - معاون دانشجویی وزارت علوم گفت: رونق دانشگاه های تک جنسیتی سیاستی است که توسط وزارت علوم مورد توجه قرار گرفته و این دانشگاه ها باید توسعه پیدا کنند تا آزادی عمل برای خانواده ها بیشتر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو از بجنورد، مجتبی صدیقی، معاون دانشجویی وزارت علوم ظهر امروز در جمع مسئولان دانشگاه کوثر بجنورد گفت: رونق دانشگاه های تک جنسیتی سیاستی است که توسط وزارت علوم مورد توجه قرار گرفته است و این دانشگاه ها باید توسعه پیدا کنند تا آزادی عمل برای خانواده ها بیشتر شود.

معاون دانشجوبی وزارت علوم از لزوم همراهی، همفکری و انسجام برای استفاده از زیرساخت های موجود در خراسان شمالی برای بهبود شرایط دانشگاه کوثر سخن گفت و خاطرنشان کرد: به علت کمبود فضا، محدودیت هایی در دانشگاه کوثر وجود دارد که تلاش می کنیم در حوزه دانشجویی تا حد امکان مشکلات حل شود.

صدیقی در پایان به کمبود خوابگاه و فضای ورزشی نیز اشاره کرد و گفت: با تعامل باید این مشکلات رفع شود.

در این جلسه ناصر مطیعی، رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم نیز گفت: دانشگاه کوثر باید از طریق بودجه سه درصدی توسعه متوازن که برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های تک جنسیتی رونق پیدا کند

دانشگاه های تک جنسیتی رونق پیدا کند