مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 11:032019-06-25سياسي

هیچ کس نمی تواند قبله اول مسلمانان را معامله کند


مرجع تقلید شیعه با تاکید بر اینکه به لحاظ شرعی هر نوع همکاری با صهیونیست ها حرام است، گفت: هیچ کس نخواهد توانست با طرح هایی مانند معامله قرن، - قبله اول مسلمانان را معامله کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله ناصر مکارم شیرازی، در خصوص همایش شباب المقاومه که شامگاه دوشنبه در سالن همایش های غدیر شهر قم برگزار شد، پیامی را صادر کرد که به شرح زیر است: فرزندانم! ای مقاومان و ای حامیان خط مقاومت در جهان سلام علیکم و رحمه الله و برکاته عزیزانم! شما کسانی هستید که هموراه مسئولیت مبارزه با طاغوت را به دوش می کشید و کید و حیله دشمن را به فضل الهی و با تلاش و عزم خود برهم می زنید؛ در جبهه جهاد علیه دشمنان امت اسلام خصوصاً صهیونیسم و آمریکای مستکبر و دنباله های منطقه ای آن، جوانان مقاومت همواره نقش ثقل اکبر و پرچم داران جبهه را ایفا می کنند.

اما امروز امت اسلامی مواجهه ای جدید با هجمه های بزرگ تر و حیله هایی سخت تر را آغاز کرده است؛ تا پیش از این رزمندگان مقاوم امت اسلام، صحنه هایی زیبا از فداکاری را در جبهه ها خلق نمودند و شهدای بسیاری از امت اسلام و مقدسات اسلام تقدیم کردند؛ لکن امروز شیوه مواجهه، شیوه ای سیاسی و متفاوت از روش های نظام اسلامی است، چرا که خط آلوده نفاق طرح هایی خبیثانه برای معامله فلسطین و قبله اول مسلمین آغاز کرده است و از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ کس نمی تواند قبله اول مسلمانان را معامله کند

هیچ کس نمی تواند قبله اول مسلمانان را معامله کند