مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 تیر 1398 ساعت 12:232019-07-08بين الملل

زنان عراقی قربانی داعش در اسراییل روان درمانی می شوند


یک رسانه وابسته به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار تصاویری ادعا کرد که این تصاویر مربوط به زنان عراقی است که قبلا توسط داعش اسیر شده و اکنون در حال روان درمانی در اسراییل هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سایت اسراییل بالعربیه وابسته به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی گزارش داد: زنان عراقی که تحت تأثیر وحشت گروه داعش قرار گرفته و پیشتر در سازمان های امدادی فعالیت کرده بودند ازجمله زنان ایزدی اسیر شده توسط این گروه در برنامه آموزشی ویژه برای درمان شوک های ناشی از اقدامات اسراییل در اسراییل مشارکت کرده اند.

این سایت تصاویری از زنان شرکت کننده در برنامه مذکور منتشر کرده که چهره آنها مشخص نبوده و اعلام کرده است که این تصاویر مربوط به زنان عراقی است.

این سایت صهیونیستی زمان گرفته شدن این تصاویر را اعلام نکرده اما نوشته است که این هیئت با کمک وزارت خارجه این رژیم به اراضی اشغالی آمده و به مدت دو هفته میهمان دانشگاه بار إیلان و سازمان ایسرایید بوده است.

از سوی دیگر، رسانه های بین المللی یکشنبه از ورود یک هیئت عراقی متشکل از زنان آسیب دیده به دلیل اقدامات داعش از جمله زنان ایزدی اسیر شده توسط این گروه تروریستی به منظور مشارکت در برنامه آموزشی ویژه برای درمان شوک های پیچیده وارد اراضی اشغالی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنان عراقی قربانی داعش در اسراییل روان درمانی می شوند

زنان عراقی قربانی داعش در اسراییل روان درمانی می شوند