مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 تیر 1398 ساعت 14:032019-07-10فناوري

جهان سومی ها هم می توانند از اسپاتیفای استفاده کنند


گزارش ها حاکیست که اپلیکیشن پخش و استریم آنلاین موسیقی اسپاتیفای نیز نسخه لایت خود را به منظور دسترسی کاربران ساکن در کشورهای با اینترنت کم سرعت را ارائه کرده است.

- گزارش ها حاکیست که اپلیکیشن پخش و استریم آنلاین موسیقی اسپاتیفای نیز نسخه "لایت" خود را به منظور دسترسی کاربران ساکن در کشورهای با اینترنت کم سرعت را ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسپاتیفای یکی از بزرگترین و محبوب ترین اپلیکیشن های پخش و استریم آنلاین موسیقی در جهان به شمار می رود که حالا به نظر می رسد برای استفاده کاربران اهل کشورهایی که شبکه اینترنت در آنها سرعت پایین تری دارد، نسخه لایت خود را نیز منتشر و ارائه کرده است تا آنها بتوانند به راحتی آهنگ های مورد نظر خود را به صورت آنلاین گوش داده و در صورت نیاز، با خریداری اشتراک ماهانه و سالانه، به دانلود آنها در گوشی خود اقدام کنند.

بر اساس وب سایت phonearena، حالا اسپاتیفای ضمن ارائه نسخه لایت اپلیکیشن خود اعلام کرده است که این نسخه در 36 کشور جهان سومی با سرعت اینترنت پایین تنها با حجم 10 مگابایت در فروشگاه های آنلاین همچون گوگل پلی استور قابل دسترسی و استفاده قرار گرفته است.

این اپلیکیشن روی سیستم عامل اندروید 4.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان سومی ها هم می توانند از اسپاتیفای استفاده کنند

جهان سومی ها هم می توانند از اسپاتیفای استفاده کنند