مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 تیر 1398 ساعت 10:232019-07-13فرهنگي

کشف سه فیلمنامه جدید از «استنلی کوبریک»


بخش هایی از سه فیلمنامه ناتمام نوشته «استنلی کوبریک» کارگردان بزرگ سینما که در دهه 1950 میلادی نوشته شده اند، پیدا شد که همگی بازتاب مشکلات خانوادگی اوست.

- بخش هایی از سه فیلمنامه ناتمام نوشته استنلی کوبریک کارگردان بزرگ سینما که در دهه 1950 میلادی نوشته شده اند، پیدا شد که همگی بازتاب مشکلات خانوادگی اوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از گاردین، کوبریک که به عنوان یکی از بزرگترین اساتید سینمای جهان و یک هنرمند بصری شناخته می شود، در طول دوران حیات خود تنها 13 فیلم بلند سینمایی ساخت و حالا بخش هایی از سه فیلم نامه ناتمام نوشته وی کشف شده که به موضوعاتی چون ازدواج، حسادت و خیانت می پردازد.

وی در سال 1954 تا 1956 نگارش این فیلمنامه ها را آغاز کرده است، زمانی که با همسر دومش روتا سوبوتکا که یک بازیگر هم بود، مشکلات و اختلافات زیادی داشت.

یکی از این فیلمنامه ها مرد متأهل نام دارد که دارای 35 صفحه متن تایپ شده است و در صفحات دیگر دست نوشته هایی به صورت دستی و با مداد وارد شده است.

فیلمنامه دیگر ازدواج فوق العاده که شامل یادداشت هایی دستی و 7 صفحه توضیحات صحنه ها می شود و سومین فیلمنامه با نام حسادت دارای 13 صفحه متن تایپ شده و دست نوشته است و داستان آن درباره حس انزجار میان یک زوج است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف سه فیلمنامه جدید از «استنلی کوبریک»

کشف سه فیلمنامه جدید از «استنلی کوبریک»