مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 تیر 1398 ساعت 09:332019-07-14ورزشي

خارجی های سرخابی ، ناکام در فصل اول


استراماچونی و کالدرون در استقلال و پرسپولیس موفق می شوند؟ این مهم ترین سوال هواداران دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خبرآنلاین نوشت: با انتخاب کالدرون و استراماچونی به عنوان سرمربی دو تیم بزرگ پایتخت، طرفداران دو تیم باز هم دو مربی خارجی را در قامت سرمربی خود می بینند.

این که کالدرون می تواند جانشین شایسته ای برای مردی باشد که سه فصل متوالی پرسپولیس را قهرمان لیگ برتر کرد یا نه، هنوز مشخص نیست.

از طرفی هنوز نمی توان با قطعیت درباره استراماچونی حرف زد و این که آیا او بهتر از شفر نتیجه می گیرد یا نه؟ البته در مورد مربیان خارجی همیشه این بحث وجود دارد که باید به آنها زمان بیشتری داد؛ چراکه تا با فوتبال ایران آشنا شوند، زمان می برد و بنابراین همیشه به مدیران باشگاه ها توصیه شده که به مربیان خارجی، زمان بیشتری بدهند.

حال با حضور کالدرون و استراماچونی در فوتبال ایران، به بررسی عملکرد مربیان خارجی پیشین دو تیم استقلال و پرسپولیس، در اولین فصل حضورشان روی نیمکت این دو تیم پرداخته ایم.

بعضی از مربیان خارجی مانند رایکف و آلن راجرز با عملکرد فوق العاده خود، نام خود را در تاریخ فوتبال ایران جاودانه کرده اند و بعضی هم مانند رولاند کخ و وینگادا با سطحی که از خود نشان دادند، جایی برای دفاع از عملکرد خود نگذاشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خارجی های سرخابی ، ناکام در فصل اول

خارجی های سرخابی ، ناکام در فصل اول