مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 تیر 1398 ساعت 09:132019-07-15ورزشي

مواد مخدر در پارک های کرج به راحتی عرضه و مصرف می شود


رییس شورای شهر کرج با بیان اینکه در بسیاری از کشورهای دنیا، حتی کشیدن سیگار هم در پارک ها ممنوع و برای آن فرهنگ سازی شده است، گفت: ولی مشاهدات میدانی از عرضه و مصرف مواد مخدر در پارک های کرج حکایت دارد.

- عباس زارع در گفت و گو با خبرنگار ایسنا ، در خصوص وضعیت اجتماعی کلانشهر کرج به خصوص در حوزه مواد مخدر گفت: اینکه شورای شهر در این خصوص آمار و اطلاعاتی در دسترس داشته باشد چنین نیست و این آمار در اختیار نهادهای ذیربط قرار داد اما آن چیزی که از مشاهدات عینی بنده به عنوان یک شهروند حاصل شده این است که در پارک های کرج افرادی را می بینیم که مواد مخدر مصرف و برخی هم مواد مخدر عرضه می کنند.

زارع افزود: این مشاهدات باعث شده ما در جلسات مربوط به مبارزه با مواد مخدر خواستار عملگرایی بیشتر در برخورد با عرضه و مصرف مواد مخدر در پارک ها شویم و از افرادی که مسئول هستند بخواهیم صرفاً به آمار و برنامه هایی که دستاوردهای چندانی ندارد بسنده نکنند.

وی ادامه داد: در هر حال عرضه و مصرف مواد مخدر به خصوص مواد مخدر جدید در پارک های کرج حقیقتاً وجود دارد و لازم است عملگرایانه تر با آن برخورد شود.

رییس شورای شهر کرج در پاسخ به اینکه شورای شهر چگونه می تواند در بهبود این وضعیت نقش آفرینی کند گفت: شورای در این مورد مسئولیتی ندارد اما از طرف دیگر می تواند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواد مخدر در پارک های کرج به راحتی عرضه و مصرف می شود

مواد مخدر در پارک های کرج به راحتی عرضه و مصرف می شود