مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 تیر 1398 ساعت 14:082019-07-18سياسي

رایزنی های شهرداری تهران برای برگزاری مراسم اربعین حسینی


رییس ستاد اربعین شهرداری تهران با سفر به کشور عراق و برگزاری جلسات سعی در تسهیل این رویداد عظیم برای مشتاقان حسینی را دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجتبی یزدانی - معاون خدمات شهری و رییس ستاد اربعین شهرداری تهران - به همراه هیاتی برای بررسی و حل مشکلات مربوط به سفر زائران اربعین به عراق سفر کرد.

هیات اعزامی ایرانی در دیدار با مکارم - سرکنسول ایران در نجف اشرف - به تشریح فعالیت های پیش بینی شده از سوی شهرداری تهران در راهپیمایی اربعین حسینی پرداخت و در ادامه این سفر، یزدانی - معاون خدمات شهری و رییس ستاد اربعین شهرداری تهران - با موسوی - تولیت مسجد کوفه و مزار میثم تمار - به بحث و تبادل نظر پرداخت که در این جلسه فعالیت های شهرداری تهران در شهر کوفه در خصوص موارد مربوط به نحوه خدمات رسانی به زائران و عاشقان حسینی در مراسم پیاده روی اربعین تشریح شد.

بنا براعلام کانال خبری معاونت خدمات شهری، یزدانی در دیدار با مسجدی - سفیر ایران و رییس ستاد اربعین کشور در عراق - در خصوص برنامه های کمیته خدمات شهری و ستاد مرکزی اربعین ، برنامه های شهرداری تهران در ایام اربعین ویژه مرزها و دیگر موارد مطروحه بحث و تبادل نظر کرد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی های شهرداری تهران برای برگزاری مراسم اربعین حسینی

رایزنی های شهرداری تهران برای برگزاری مراسم اربعین حسینی