مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 تیر 1398 ساعت 08:102019-07-19سياسي

تسلیت «لاریجانی» در پی درگذشت آیت الله «حائری» و آیت الله «حقانی»


رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیام های جداگانه درگذشت آیت الله سیدعلیرضا حائری رییس موسسه دائرهالمعارف فقه اسلامی و درگذشت آیت الله حسین حقانی را تسلیت گفت.

- تسلیت لاریجانی در پی درگذشت آیت الله حائری و آیت الله حقانی رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیام های جداگانه درگذشت آیت الله سیدعلیرضا حائری رییس موسسه دائرهالمعارف فقه اسلامی و درگذشت آیت الله حسین حقانی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا متن پیام های تسلیت علی لاریجانی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله و اناالیه راجعون درگذشت آیت الله سید علیرضا حائری، رییس مؤسسه دائره المعارف فقه اسلامی موجب تأسف و تاثر گردید.

ایشان از شخصیت های توانمند و خبره در علوم حوزوی و دینی و دارای منزلت علمی و شایستگی وافر در تهیه دائره المعارف فقه اسلامی بودند که از سوی رهبرمعظم انقلاب، این مسئولیت علمی را به عهده داشتند و خدمات ارزشمند فراوانی عرضه نمودند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، حوزه های مقدسه قم و نجف، مقام معظم رهبری و بیت محترم ایشان، از درگاه خداوند برای آن روحانی گرانقدر، رحمت واسعه و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت «لاریجانی» در پی درگذشت آیت الله «حائری» و آیت الله «حقانی»

تسلیت «لاریجانی» در پی درگذشت آیت الله «حائری» و آیت الله «حقانی»