مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 تیر 1398 ساعت 09:242019-07-20اجتماعي

لیست هزینه های 20 میلیون تومانی و لاکچری یک دبستان غیردولتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هر سال آموزش و پرورش شهریه مصوب مدارس غیردولتی را اعلام می کند اما در عمل و هنگام ثبت نام آنچه مشاهده می شود، - در حالیکه طبق شهریه مصوب اعلام شده از سوی آموزش وپرورش مدارس غیردولتی در دوره ابتدایی تا سقف 9 میلیون و 400 هزار تومان می توانند شهریه دریافت کنند، لیست هزینه های یک مدرسه لاکچری در شهر تهران حکایت از ماجرای دیگری دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، هر سال آموزش و پرورش شهریه مصوب مدارس غیردولتی را اعلام می کند اما در عمل و هنگام ثبت نام آنچه مشاهده می شود، بی توجهی به شهریه مصوب مدارس غیردولتی است و مدارس به بهانه فوق برنامه ها و خدمات جانبی شهریه مدرسه را به طور چشم گیری افزایش می دهند به گونه ای که در نهایت اختلاف قیمت فاحشی با شهریه مصوب خواهد داشت.

پیش از این مجتبی زینی وند رییس سازمان مدارس غیردولتی، حداکثر شهریه در مقاطع تحصیلی مختلف را به این ترتیب اعلام کرده بود: در دوره ابتدایی 9 میلیون و400 هزار تومان، در متوسطه اول 11 میلیون تومان و در متوسطه دوم 15 میلیون تومان البته به جز سال دوازدهم.

در فرم زیر شهریه یکی از مدارس غیردولتی برای مقطع پیش دبستانی و دبستان را مشاهده می کنید که در مجموع حدود 20 میلیون تومان می شود در حالیکه شهریه مصوب آموزش و پرورش 5 میلیون و 51


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست هزینه های 20 میلیون تومانی و لاکچری یک دبستان غیردولتی

لیست هزینه های 20 میلیون تومانی و لاکچری یک دبستان غیردولتی