مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 تیر 1398 ساعت 08:382019-07-21اجتماعي

جان به آب می دهیم!


هر سال با شروع فصل گرما، خبرهایی مبنی بر غرق شدن بر اثر شنا در محیط های آبی لرستان شنیده شده و می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این خبرها امسال بیشتر شده و آمار نشان می دهد که رشد چند برابری نسبت به مدت مشابه سال پیش دارد.

امسال با توجه به بارش های مناسب، آب این محیط ها چند برابر شده و برخی از کسانی که هوای آب تنی می کنند، جان را به آب می دهند و جسد برخی از آنان هم پیدا نمی شود! کارهای زیادی برای ممنوعیت شنا در رودخانه ها و آبشارهای استان انجام شده اما هنوز برخی فکر می کنند که چون در شنا مهارت دارند، مشکلی برایشان پیش نمی آید و می توانند با مایکل فلپس -شناگر معروف دنیا- هم رقابت کنند اما این افراد به همین راحتی با جان دادن به آب، خانواده هایی را داغدار می کنند.

جالب اینجاست که از چنین حوادثی عبرت نمی گیریم و هنوز هم در اقصی نقاط استان خبرهایی مبنی بر غرق شدن می شنویم و انگار نمی خواهیم بپذیریم که شنا در چنین محیط هایی هر چقدر که شناگر ماهری باشیم، باز بسیار خطرناک است.

شنا بلد باشی، مشکلی پیش نمی آید! یک پسر جوان که به همراه دوستانش در حال شنا در تنگه لی لی دورود بود، با اطمینان گفت: وقتی شنا بلد باشی، مشکلی پیش نمی آید و اگر بدانم خطرناک است، تن به آب نمی دهم! وی در پاسخ به پرسشی که به نظر شما کسانی که در حین شنا غرق شده اند آیا از مهارت کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان به آب می دهیم!

جان به آب می دهیم!