مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 07:592019-07-22ورزشي

پیش بینی جایگاه ایران در رنکینگ جدید فیفا؛ رتبه 23 جهان در انتظار شاگردان ویلموتس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال ایران که اخیرا مارک ویلموتس را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود داشته، در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ملی سوریه به برتری دست پیدا کرد و پس از آن نیز در سئول به نتیجه تساوی مقابل تیم ملی کره جنوبی رسید تا .

- پیش بینی جایگاه ایران در رنکینگ جدید فیفا؛ رتبه 23 جهان در انتظار شاگردان ویلموتس گفته می شود در دوره جدید فیفا برای اعلام رنکینگ تیم ملی فوتبال ایران دیداری را برگزار نکرد با 1518 امتیاز و با سه پله سقوط در رده 23 جهان قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال ایران که اخیرا مارک ویلموتس را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود داشته، در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ملی سوریه به برتری دست پیدا کرد و پس از آن نیز در سئول به نتیجه تساوی مقابل تیم ملی کره جنوبی رسید تا به این واسطه تا رده بیستم جهان خود را بالا بکشد.

بعد از برگزاری رقابت های کوپا آمه ریکا که با قهرمانی برزیل به پایان رسید، جام طلایی کونکاکاف که با قهرمانی مکزیک و رقابت های جام ملت های آفریقا که با قهرمانی الجزایر تمام شد، رنکینگ بعدی دستخوش تغییرات جدی شده که بر مبنای نتایج به دست آمده، تیم ملی ایران قطعا در آن سقوط خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی جایگاه ایران در رنکینگ جدید فیفا؛ رتبه 23 جهان در انتظار شاگردان ویلموتس

پیش بینی جایگاه ایران در رنکینگ جدید فیفا؛ رتبه 23 جهان در انتظار شاگردان ویلموتس