مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 تیر 1398 ساعت 12:582019-07-22سياسي

فسادستیزترین اعضای کابینه را بشناسید


اگر چه مقابله با فساد و تمهید برای شفافیت بیشتر از راهبردهای دولت اعتدال است و همه وزرا و اعضای دولت در همین مسیر طی طریق می کنند اما فعالیت ها و اقدامات ضد فساد 4 عضو کابینه بیشتر نمایان بوده؛ - چرا که با مخاطرات و تبعات مقابله با ویژه خواری ها و افشای آنها روبه رو بوده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه ایران نوشت: در دولت حسن روحانی فهرست مفسدان اقتصادی در جیب ها خاک نمی خورد یا مستقیم به مردم اطلاع داده می شود یا به قوه قضاییه ارسال می شود.

اگر از افشاگری های بیژن زنگنه که به قول خودش، زیر فشار رسانه های نزدیک به بابک زنجانی است بگذریم، افشاگری های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نامه رییس کل بانک مرکزی به رییس جمهوری تازه ترین برخوردهای آشکار، صریح و بی مماشات دولتمردان با فساد اقتصادی است.

این فسادها در واقعیتی به نام ارز دولتی و به طریق اولی، در مسأله ای به نام تحریم ها ریشه دارد.

در ابتدای دولت یازدهم، محمد نهاوندیان که رییس دفتر رییس جمهوری بود، اعلام کرد که مقابله با سرچشمه های رانت، جنگ بزرگ دولت است.

به نظر می رسد این نبرد همچنان به صورت نفسگیر ادامه دارد؛ چرا که افشاگری های اخیر این اعضای دولت نشان می دهد در شرایط فشار حداکثری آمریکا علیه ایران برخی افراد و شرکت ها، به دنبال سودهای بادآورده، از محل یغمای منابع مل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فسادستیزترین اعضای کابینه را بشناسید

فسادستیزترین اعضای کابینه را بشناسید