مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 مرداد 1398 ساعت 14:482019-07-24اقتصادي

افتتاح چهار مدرسه «ایران من» در خراسان شمالی


با حمایت جمعی از فعالان بخش خصوصی، چهار مدرسه ابتدایی پویش «ایران من» در روزهای دوم و سوم مرداد 1398 در روستاهای تابعه بجنورد در استان خراسان شمالی افتتاح ش.

- با حمایت جمعی از فعالان بخش خصوصی، چهار مدرسه ابتدایی پویش ایران من در روزهای دوم و سوم مرداد 1398 در روستاهای تابعه بجنورد در استان خراسان شمالی افتتاح ش.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدارس ایران من 33 در روستای خندق لو در شهرستان بجنورد، ایران من 34 در روستای حیدرآباد از توابع بخش سملقان، ایران من 35 در روستای دشت گرمه و ایران من 36 در روستای سوخلی ساخته شده اند.

در مراسم افتتاح این مدارس که روز چهارشنبه دوم مرداد 1398 با حضور جمعی از فعالان اقتصادی، اعضای اتاق های بازرگانی کشور و نیکوکاران پویش ایران من در مدرسه روستای سوخلی برگزار شد، پدرام سلطانی مؤسس پویش ایران من اظهار کرد: معضل بی مهارتی که امروز کسب وکارهای اقتصادی بسیاری را تحت تأثیرات منفی خود قرار می دهد، ریشه در چرخه معیوب بی سوادی در کشور دارد.

وی افزود: با وجود نیاز مبرم اقتصاد کشور به سرانه آموزشی در کشور ما همچنان 40 میلیون متر مربع از استانداردهای حداقلی آموزش و پرورش عقب است و بیش از یک سوم مدارس موجود در کشور از استانداردهای مدرسه سازی فاصله عمیقی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چهار مدرسه «ایران من» در خراسان شمالی

افتتاح چهار مدرسه «ایران من» در خراسان شمالی