مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مرداد 1398 ساعت 08:132019-07-26سياسي

در زمینه معیشت و رفاه عشایر باید قدم های بزرگ تری برداریم


30 هزار خانوار عشایری از انرژی های خورشیدی بهره مند هستند و طبق برنامه این تعداد به 75 هزار خانوار می رسد.

- در زمینه معیشت و رفاه عشایر باید قدم های بزرگ تری برداریم رییس سازمان امور عشایری کشور گفت: 30 هزار خانوار عشایری از انرژی های خورشیدی بهره مند هستند و طبق برنامه این تعداد به 75 هزار خانوار می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، کرمعلی قندالی در حاشیه آیین افتتاح تأمین آب خلیل آباد الیگودرز به خبرنگاران بیان کرد: در جامعه عشایری معیشت، استقرار و رفاه به عنوان فاکتورهای مهم مدنظر است.

وی افزود: جمعیت عشایری بر اساس سرشماری سه دوره ثابت است و 213 هزار خانوار با جمعیت یک میلیون و 200 هزار نفر عشایر در کشور وجود دارد.

وی یادآور شد: خوشبختانه جامعه عشایری یک جامعه مولد کم توقع و بهره ور بوده و احساس می کنیم در زمینه معیشت و رفاه این جامعه باید قدم های بزرگ تری را برداریم.

قندالی بیان کرد: باید تنوع معیشت مطرح باشد که در این راستا طرح زنجیره تولید، طرح چرخه گیاهان دارویی، طرح صنایع دستی، طرح گردشگری، طرح فرآوری و زنجیره تولید لبنیات، طرح تبدیل اراضی دیم به کشت علوفه یا باغ تعریف شد و طرح است.

به گفته وی، با توجه به قوانین برنامه ششم توسعه و برنامه های دائمی به نظر می رسد در زمینه تنوع معیشت قدم های خوبی را برداریم مخصوصاً در حوزه استفاده از ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در زمینه معیشت و رفاه عشایر باید قدم های بزرگ تری برداریم

در زمینه معیشت و رفاه عشایر باید قدم های بزرگ تری برداریم