مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 مرداد 1398 ساعت 15:432019-07-26سياسي

نمین و اردبیل به منطقه آزاد الحاق می شوند


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: با مجوزی که از دولت گرفتیم قرار است بخشی از اردبیل و نمین به محدوده منطقه آزاد تجاری الحاق شوند که به زودی در مجلس این الحاق تصویب خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا کریمی در جمع اهالی شیران در مسجد الغدیر اردبیل اظهار کرد: نمایندگان استان اجازه نداده اند تا در کمیسیون های تخصصی میز خالی باقی بماند و حتی با تلاشی که انجام داده اند اکثر این نمایندگان عضو هیئت رییسه کمیسیون های مختلف نظیر کشاورزی، عمران، صنایع، برنامه و بودجه، بهداشت و درمان و .

انتخاب شدند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر کمیسیون های تخصصی ما سعی کردیم در فراکسیون ها نیز نظیر فراکسیون عشایری و روستایی، ترک نشینان، محیط زیست و .

عضویت پیدا کنیم تا از حق و حقوق مردم استان اردبیل دفاع کرده باشیم.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با تلاش و پیگیری نمایندگان استان در مجلس مقرر شد جرایم وام های اعطا شده در سال 75 و زمان زلزله اردبیل مورد بخشودگی قرار گیرد تا روستاییان و کشاورزان همان مبلغ اولیه وام خود را تسویه کنند.

کریمی به توسعه سامانه آبیاری مدرن در استان اشاره کرد و افزود: در کنار ارتقای جایگاه استان در این بخش دولت تا 85 درصد از کشاورزان در اجرای آبیاری مدرن حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمین و اردبیل به منطقه آزاد الحاق می شوند

نمین و اردبیل به منطقه آزاد الحاق می شوند