مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مرداد 1398 ساعت 09:582019-07-31اقتصادي

درخواست جدید موتورسازها؛ عقب نشینی از قانون هوای پاک؟!


موتورسیکلت های کاربراتوری به چرخه تولید و شماره گذاری بازمی گردد؟ اخیرا دو شرکت موتورسیکلت ساز از دولت درخواست کردند که مجوز شماره گذاری 12 هزار موتورسیکلت کاربراتوری را صادر کند؛ - درخواستی که علاوه بر مخالفت سازمان حفاظت محیط زیست حتی صدای انجمن موتورسیکلت سازان را هم درآورد.

دو شرکت موتورسیکلت ساز که سازمان محیط زیست قصد ندارد فعلا نام آنها را فاش کند؛ از دولت خواستند که مجوز پلاک گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری را صادر کند.

مهدی میرزایی - رییس مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم - با اشاره به جزییات بیشتر در مورد این درخواست، به ایسنا می گوید: دو تولیدکننده موتورسیکلت در اوایل سال گذشته نیز مجوز پلاک گذاری موتورسیکلت های کاربراتوری را در دولت مطرح کردند که با مخالفت کمیسیون زیربنایی، صنعت و محیط زیست مواجه شد.

تمامی ادله و بهانه هایی که اخیرا از سوی این دو تولیدکننده مطرح شده، سال قبل هم ارائه شده بود و اعضای کمیسیون زیربنایی با علم به این استدلالات به درخواست شماره گذاری این موتورسیکلت ها رأی منفی دادند.

وی با تأکید بر اینکه بر اساس مصوبه دولت در سال 95، تولید و شماره گذاری موتورهای کاربراتوری ممنوع است، اظهارمی کند: در همان سال 95 در مرحله نهایی شدن مصوبه ممنوعیت شماره گذاری موتورهای کاربراتوری فرصت یک ماهه به موتورسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست جدید موتورسازها؛ عقب نشینی از قانون هوای پاک؟!

درخواست جدید موتورسازها؛ عقب نشینی از قانون هوای پاک؟!