مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 10 مرداد 1398 ساعت 12:032019-08-01ورزشي

شرکت ایرانگردی و جهانگردی آفتاب کَلوت


«آفتاب کَلوت» نام برندی ست که فعالیت خود در زمینه ی گردشگری را از سال 1378 با طبیعت گردی آغاز کرد و امروز به عنوان یک شرکت ایرانگردی و جهانگردی به اجرای تورهای داخلی، - آفتاب کَلوت نام برندی ست که فعالیت خود در زمینه ی گردشگری را از سال 1378 با طبیعت گردی آغاز کرد و امروز به عنوان یک شرکت ایرانگردی و جهانگردی به اجرای تورهای داخلی، خارجی و ورودی می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام آفتاب کَلوت ، پشتوانه ی کاری تیم کلوت بیست سال تجربه، تخصص و تحقیقات مداوم در زمینه ی برگزاری سفرهای داخلی و خارجی است که با اعتقاد راسخ به اجرای سفرهای مسئولانه انجام می پذیرد.

گونه ای از گردشگری با نام طبیعت گردی در سال 1995 از سوی سازمان جهانی گردشگری یک تعریف نهایی در خصوص گردشگری منتشر شد که عبارت است از: مجموعه فعالیت های فرد یا افرادی که به مکانی غیر از مکان عادی خود مسافرت و حداقل یک شب و حداکثر یک سال در آن جا اقامت می کنند و هدف از مسافرت آنان نیز گذراندن اوقات فراغت است؛ البته اهدافی مانند اشتغال و کسب درآمد شامل این تعریف نمی شود.

با توجه به این تعریف و لزوم ایجاد گردشگری پایدار در توجه به منافع جوامع محلی و حفظ ذخایر برای نسل های آینده، مفهوم گردشگری در سال های اخیر اهمیتی بیش از پیش پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت ایرانگردی و جهانگردی آفتاب کَلوت

شرکت ایرانگردی و جهانگردی آفتاب کَلوت