مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 مرداد 1398 ساعت 13:482019-08-05پزشكي

افتتاح لابراتوار دیجیتال پروتزهای دهان، فک و صورت با همکاری بخش خصوصی


لابراتور دندانسازی مجهز به پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا به عنوان یکی از پیشرفته ترین لابراتورهای کشور با همکاری بخش خصوصی و با اعتباری بیش از 100 میلیارد ریال در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز به کار کرد.

- دانش و تجربه بخش خصوصی در خدمت آموزش و پژوهش بخش دانشگاهی به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد آقاجانی، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مراسم افتتاحیه لابراتوآر دیجیتال پروتزهای دهان و فک و صورت دانشکده دندانپزشکی با اشاره به کاربرد تکنولوژی های نوین برای ساخت پروتزها در دنیا اظهار کرد: امروز با افتتاح این لابراتوار؛ سرمایه، دانش، مهارت و تجربه بخش خصوصی در خدمت آموزش و پژوهش بخش دانشگاهی قرار می گیرد و این وحدت، مبارک است و می تواند باعث رشد و توسعه علمی شود.

در این مراسم دکتر آقاجانی، دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی را یکی از اولین دانشکده های دندانپزشکی کشور برشمرد که از نظر علمی در جایگاه ممتازی در حوزه دندانپزشکی کشور قرار دارد و این موقعیت را برای اساتید و دانشجویان این مرکز منحصر به فرد خواند.

در یک قطب جمعیتی مناسب باید پردیس مدرنی داشته باشیم رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اشاره به قدمت 50 ساله ساختمان دانشکده دندانپزشکی، ایجاد پردیس شماره 2 دندانپزشکی را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح لابراتوار دیجیتال پروتزهای دهان، فک و صورت با همکاری بخش خصوصی

افتتاح لابراتوار دیجیتال پروتزهای دهان، فک و صورت با همکاری بخش خصوصی